Publicerat: / Allt å ingenting

Det kommer att gå framåt

jag har tänkt på de här med livet.. känslor..man mår dåligt..man mår bra...jag har mått pissans dåligt i hur många år som hellst av mitt liv..i min uppväxt..men jag fick känna de vända på en femöring..helt otroligt vad andra människor kan komma en så otroligt nära utan att man egentligen fattar hur de gick till...man öppnar sig å hela ens liv är blottat...hela ens historia står där så man kan se varenda liten del av den..de är lustigt vad en människa kan få en att må så bra..jag vill tacka denna personen för att han har gjort detta för mig..vill tacka honom för att han fick mig att se att jag åxå kanske är värd att få vara glad å lycklig..å jag vill egentligen inte tappa bort honom...han finns alltid i mitt hjärta trots att de är dags att gå vidare å gå framåt till de som mitt öde egentligen har i beredskap för mig.. har honom att tacka för så mycket trots att de itne varade så länge..vill tacka dig av hela mitt hjärta.. du kommer alltid att ha en bit av de..

Jag tror faktiskt att livet kommer att ordna upp sig..kanske inte i morron..kanske inte om 5 år..men nångång är de åxå min tur att få ett ordnat liv å ettl yckligt slut..eller nä lyckliga slut tror jag inte på..men en lycklig resa fram till slutet iallafall? de är vad jag hoppas på...å tror på..å med den inställningen kommer de att gå så mycket lättare för mig att gå dom där stegen framåt som man verkligen måste gå för att komma nånstans...jag kommer att lyckas med dom stegen vare sig jag är ensam eller har en hand att hålla i på vägen..=)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: