Publicerat: / Allt å ingenting

hur ska detta sluta?:-O

huvevärk...frossa å allmänt..nä haha så då undrar jag hur detta ska sluta egentligen...de nya året har börjat bra..haha sov till typ kvart över ett..vaknade med huvevärk...å jag va NYKTER igår..de är ju underligt...inte ens då slipper man huvevärken hahah konstigt de där..men jag vet vad jag ska skylla på:-P jag skyller allt på snön som vräker ner denna kväll..de skulle tydligen bli massor så jag kommer väl få en chock i morron när jag vaknar haha uscha nä snö är intemin vän riktigt...vill att den ska försvinna så att jag kan sätta igång hästen..is är itne skoj..så han kommer att få stå tills de är barmark å inte hålla på att småhatta med ridningen fram å tebax nu har han tappat kondisen så får sätta igång honom ordentligt..de ska bi spännande å se hur han reagerar på de...han har itne stått stilla såhär länge nån gång när jag haft honom än..spännande spännande..de blir nog INTE barbacka då iaf:-D

så nu får vi se vad ödet har i sin säck till mig detta året...ska bli spännande att se.. önska mig lycka till:-D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: