Publicerat: / Allt å ingenting

jag misslyckades STORT!!

faan åxå:-O jag är värdelös..hahaha jag lyckades inte att va vaken efter stallet i morse...va uppe en stund..men kände hur ögonlocken sakta va på väg ner..å jag kunde höra hur sä gen ropade:

" kom hit!! jag saknar dig! jag är varm mjuk å skön å du kommer att uppskatta min behandling"


Jag menar...vad ska man göra då liksom??!! de är ju bara att strippa av sig kläderna å krypa ner där..å de tog inte lång tid innan jag vaggades till ett sovande stadie...såååååååååå skönt..sen att man vaknar till liv igen vid 12:45 är väl inte de bästa kanske..men va fasen..vem bryr sig haha:-P inte jag iallafall de är tydligt de haha.. blir skit bra detta..men jag är uppe tidigt på morgonen iallafall å de är huvudsaken...de konstiga med i morse va att jag gick upp exakt samma tid idag som igår men idag va de mörkare ute:-O hur kommer de sig då? jag har ingen aning kändes skitskumt..va nästan mörk idag asså å igår ljust nästan...de är för mig obegripligt men ja de är väl så naturen gör...förvirrar oss människor till max:-D ja moder natur är en art för sig..å de älskar jag henne för..naturen är speciell.. å jag ÄLSKAR den=) känna doften av ett sommarregn på het asfalt är underbart..eller varför inte morgondaggen på granarna i skogen sååååå underbart är de..

åhhh!! jag vill ha mitt hus i skogen så man ka gå ut på trappan å bara fylla lungorna genom näsan å känna hur underbar naturen är...längtar som faan..men nångång ska jag faan lyckas att få mitt lilla hus i skogen asså om jag så ska brya hjäl mig på vägen hahaha:-P..

har du tur kanske du får komma på besök i min lilla stuga då;-)'

tjipp tjipp nästipp!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: