Publicerat: / Allt å ingenting

"Kärlek är för dom, för dom som har tur"

japp.. tror att de är lite så...måste ju ligga nåt i Thåströms låt där ju..han måste ju fått de ifrån nåt..jag vet inte men ibland känns de verkligen som att man måste ha tur..men jag har verkligen tur i spel eller kärlek..då måste de ju vara nåt fel:/...jag vet inte men jag vill inget hellre än att få va med nån som tycker om mig för den jag är...nån som jkan acceptera mina fel å brister...för ingen är perfekt INGEN sen kan du tro att du är perfekt men sorry...de är du inte..inte ens du..ingen! men jag vet inte..kanske ska bry mig om mig själv bara å bli ego?..men jag vill ju inte de egentligen,..gillar att skämma bort nån å visa min kärlek som jag har till överflöd..har så mycket så att de kokar över.. men de är väl bara att sätta på locket å låta de koka inne å inte koka över..sänka värmen å bli lite kallare å inte vara så jävla översnäll å "gullig"..ja bli mer ego helt enkelt?..kanske är så de ska va., jag vet inte..gillar inte de där med att va ego å skämma bort sig själv..fast de är klart jag har skämt bort mig själv nu..har beställ två par skor till...för skor kan man ALDRIG få för många av..så är de bara..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: