Publicerat: / Allt å ingenting

lustigt vad man kan vända håll fort

nu helt plötsligt så började allt känans förjävligt igen:S nu började jag tänka på jobb..på min skada..vart ska de sluta egentligen? smärtan gör sig påmind nu igen..vad har jag gjort?..tror inte att jag direkt gjort nåt.. varför blev de så? varför ska jag behöva lida för nån annans oaktsamhet..?! de är för faan inte klokt..7,5 år av mitt liv har gått åt till smärta..! kan de inte bara sluta..kan jag inte bara få bli "normal" igen..kunna göra sånt jag kunde förut utan att behöva ha ont eller tappa saker för att jag är för svag.. men de är väl bara att gilla läget här som med allt annat.. gjort är gjort å går inte att göra ogjort..en klantig gubbe å jag får lida resten av livet..han har säkert glömt bort att de hänt åxå..om han nu lever:S..men jag..jag får lida.. jag vet vad ni tänker.."sluta va så gnällig du lever ju iallafall" spelar ingen roll!! jag har rätt att gnälla jag åxå..! så de så..ähh nu skiter jag i detta!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: