Publicerat: / Allt å ingenting

tidiga mornar..

å fodring av hästar...de är rätt skönt att komma upp i tid på mornarna faktiskt..å har man då nåt man ska upp till så är de lite lättare...upp vid 0730 å åka till stallet å fodra å släppa ut dom..stå å titta när dom mumsar hö å har de gott i morgonsolen...underbart...då blir man varm ända in i själen trots att de är så kallt ute.. så enda fram till fredag nu så är de upp tidigt på morronen å åka iväg..=) bara andas inte den underbara doften.. ska försöka att INTE gåå lägga mig å sova när jag kommerhem hehe.. idag är de städning på listan..har städat mitt rum å fixat ordning där..:-P dator bordet..så nu ska jag små plocka lite..dammsugningen får pappa ta mouahahahah plockar är roligare än dammsuga hehe *blink blink* tvätta å hänga tvätt är jag bra på.. de är ju sååååå jobbigt:-P hihi.. nä man får väl återgå till de..

tjingeling!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: