Publicerat: / Allt å ingenting

tror att jag mår rätt bra..

ja jag tror att jag mår rätt bra nu..på nåt sätt så känns de som att livet kommer att ordna sig när tiden är mogen...de behövs bara lite mer tid sen tror jag att allt kommer att gå med räser fart till nånting bra.. jag vill itne borra ner mig å deppa längre..de finns ingen anledning..vet inte varför jag kommit underfund med de..men de är inte värt att deppa..de är bättre att försöka se de ljust på tillvaron..visst sen kan man ha sina downs men va fasen tar mig ur dom ganska fort faktist så de känns bra gör de:D jag ser ljuset till min framtid där framme nånstans ås nart komemr jag att komma fram å då kommer jag att blu lyckligare än lyckligast..vare sig jag är ensam ellr inte..jag vet vad jag vill ha å jag kommr att kämpa för de..du kommer få se att jag kommer att hitta mitt kall å mitt liv ..de kommer..

de jag behöver är lite mer tid..


tills jag hittar min mening så är min mening att ta hand om min älskade häst..

hihi rumpa...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: