Publicerat: / Allt å ingenting

aj aj..

jag har klåda äver hela kroppen de är ett helvete att vara allergisk mot sitt intresse.. haha..

tål inte hästdammet riktigt de yr så dant när man borsta hästen å sätter sig över allt.. men de får la bli duschen.. är lite rastlös bara så jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på...

*trummar med  fingrarna i bordet*

uscha hmm.. skulle vilja göra något skoj.. vad är skoj?.. hmm ingen aning.. jag får väl gå ut å gå eller något nu är de väl inte så varmt ute så att man kan göra de.. hmm nja jag vet inte.. får välla se.. kanske blir en film å dusch sensängen å sova så tiden går lite fortare.. saknar ju min älskling enormt mycket.. men man får vänta så får vi se..

jaja så rinner livet!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: