Publicerat: / Allt å ingenting

gnäll å gnäll.. det är jag det

jaha.. här sitter man.. i värmen.. å tänker.. som vanligt..
de är bara tankar hela tiden.
jag har så pissans tråkigt så jag vet inte vart jag ska ta vägen.. förhoppningsvis är de svalare ikväll så man kan rida lite.. men får väl se.. risken är stor att de är skitvarmt då åxå.. skulle vilja åka å bada..men hur kul är de att göra ensam? inte det minsta.. så ja.. de blir nog en inne-helg denna helgen..*suck* sen när de inte blir som "planerat" blir man ju lite ledsen.. när en kompis säger att man ska umgås men så blir de inte så.. man blir lite besviken.. jag som hade sett fram emot att få göra något.. men ja de är ju som de är de är bara att gilla läget å klara sig själv.. frågan är då vad man ska göra?.. nä blir väl ännu en film eller två ikväll.. *suck* fattar inte att jag hade de såhär i flera år förut.. nu när man varit ute på praktik å man har gått upp kl 06:30 varje dag å man har träffat folk hela dagarna å massa sånt.. å så kommer man tillbaka till detta.. de blir hel knas.. man går hemma å tiden går långsamt.. vet knappt vilken dag de är.. jo nu håller jag reda på de då jag vet att älskling flyttar på måndag men annars så spelar de liksom ingen som helslt roll.. man går å trampar å väntar..å tiden kommer ingenstans.. trots att den egentligen går väldigt fort..

å ont har man på fler än ett ställe.. men de är väl åxå bara att gilla läget som de är.. man lär sig ju till slut att stå ut med de.. men vissa dagar är värre å de är då man verkligen reagerar på de.. men i september KANSKE jag får en tid.. men jag hoppas inte på för mycket om jag ska vara ärlig.. sjukvården är ju inte direkt snabb å håller inte direkt vad den lovar så man får väl snällt vänta å stå ut.. men man blir så sur.. dom säegr runt midsommar å sen ändras de till september.. hmm de går inte riktigt i hop men ja de är ju som de är..

ähh jag vet inte..

är gnällig idag jag vet.. men jag måste ju få gnälla någonstans.. du kan ju sluta läsa när du tycker de är jobbigt.. å antar att du redan har slutat.. men de spelar mindre roll för min del.. jag behöver ventilera.. å detta stället är ända stället där jag verkligen kan säga de j ag vill utan att någon stoppar mig å säger att dom har de värre,...eller stoppar mig för att börja prata om något annat.. så jag har nog slutat att direkt prata med någon direkt sådär.. för de slutar med att jag blir nertystad å jag är på samma ruta som innan jag försökte så de får va..

jaja ha de!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: