Publicerat: / Allt å ingenting

hoppet är det sista som överger en?

det blir bättre.. eller hur?..
de MÅSTE bli bättre..
jag vill tro att de kan bli bättre..
även om de inte blir helt bra så vill jag iallafall tro att de blir bättre..
jag kräver inte att de ska bli helt bra till 100%.. bara 50% bättre skulle göra de såååå mycket lättare..
kan jag räkna med de?
nä de kan jag nog inte..
men hoppet ska man väl fortfarande ha kvar?
å jag vill hoppas att de kommer att bli bättre..
8 år är tillräckligt lång tid.. så nu vill jag se en bättring..
jag vet att jag inte ska räkna med de..
men någonstans där inne ser jag ett hopp..även om de är litet så finns de långt där inne..
men jag vet inte..
man är lite kluven..
men de är väl så att jag VILL att de ska bli bra.. eller ja..bättre iallafall som sagt..
men jag får se när de är min tur..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: