Publicerat: / Allt å ingenting

hur ska man göra?

hur kan man bli bättre?
hur kan man göra något man inte alls är van vid att göra?
hur gör man när man inte har en aning om hur man SKA göra?

jag vet inte..
läsa böcker om de?
söka på nätet?
fråga andra?

vad händer då om de är pinsamt?

nä de är väl inte så allvarliga saker de här.. men de är svårt att veta vad man ska göra.. men jag ska iallafall försöka att göra mitt bästa.. har börjat med en grej vi får väl se om de uppskattas.. annars så vet jag inte vad jag ska göra.. då får jag börja höra mig för.. svårt utan pengar åxå man kan inte direkt göra så mycket då :-S men ja de blir nog bra.. hoppas att man är älskad ändå.. trots att man är lite "handikappad" i vissa områden..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: