Publicerat: / Allt å ingenting

Sketans slut!!

Ja.. då är man helt slut i hela kroppen plus lite till.. dvs HELA hjärnan åxå..

Började med att man steg upp kl 0600 i lördags morse för att ta släpet å åka ner till skåneland en gång till..
åkte ner till åhus för att se på en fitness five tävling som älsklings bror tävlade i.. inte nog med att man åkte tidigt.. de REGNADE åxå hela jävla tävlingen.. som tur är så finns paraply.. men ändå snor kallt.. sen va vi väl hemma i bromölla vid 19-tiden.. käkade lite.. va hos en kompis till älskling i några timmar.. sen va de bara att börja packa lite av hans saker.. la sig väl vid 00-tiden.. sen upp i ottan.. okej kanske inte ottan men halv 9 iallafall :-P.. sen va de bara att sätta igång.. de va en jäääääääävla massa att göra!!! så vi höll på ända till kl 0115 på natten tills de va klart för hemfärd.. va hemma i stan vid 0430 på morgonen ungefär.. så in å duscha.. sen rätt ner i sängen--. fyyy faan sä'ger jag bara de va jobbigt kan jag tala om..men vad gö rman inte för den man älskar så mycket <3.. s å är fortfarande helt slut i kroppen-- kommer ta ett tag att komma i form igen haha..

sen i dag tisdag så va vi först å käkade middag hos min far... sen  nu ikväll så bjöd mamma på mat ute på restaurang.. hon skulle träffa min älskling för första gången.. men de gick rätt bra tycker jag allt.. helt okej faktiskt =) *pustar ut*

sen nu så är de snart läggdags då vi ska upp vid 0620 i morgon för då ska de bära av till kolmården med älskling å några kompisar.. :-D alla djuren.. fladdermössen, vargarna, delfinerna å älgarna hahahah.. de ska bli avslappnande å trevligt faktiskt :-D

Ha de!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: