Publicerat: / Allt å ingenting

smått å gott

japp då sitter man här ensam å saknar å väntar på älskling.. men han ska få roa sig utan mig som omväxling.. eller ja roa sig överhuvudtaget.. vet ju inte direkt om han tycker de är roligt att umgås med mig de kan jag ju inte svara på.. men jag hoppas iallafall att han kan tycka de är lite kul att va med mig iallafall..

annars så var de kolmårdens djurpark i onsdags.. va sketans kul va de...:-D perfekt väder.. mulet men inte kallt å inget regn förän vi åkte hem.. så jädrans klockrent va de asså... sen att vi fick lite problem med att bilen kokade när vi körde safariparken gjorde ju inget hahah.. vi fixk stanna lite här å var för att kyla ner bilen:-D vi hade "V.I.P" haha ja de va skojsigt.. va nog dä rinne mer än dubbelt så lång tid som de tar tror jag.. hehe men de va skoj va de...

annars i helgen så lär de väl inte hända så mycket antar jag... får väl se om man kommer på något man kan göra.. allt beror ju lite på väder å vind.. ska se om min häst fortfarande är halt..:( hoppas verkligen inte att han är de.. vill ha han frisk så vi kan lattja i skogen ju.. han å jag. han är pigg som fasen nu när han stått iallafall de märks när man hanterar honom så de lär väl bli åka av hahah men de är skoj när  man känner att han har sån energi.. de tycker jag om..

nä nu ska jag nog försöka att plantera lite blommor så de kan bli blommor i fönstrerna här hemma :-D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: