Publicerat: / Allt å ingenting

styvmamma

japp de är jag de.. har blivit de till 16 småttingar.. :-D
dom är små,
slingrar sig..
å är superfina å jätte söta..

ja..ormar alltså:-P

eftersom att älskling är papap till dom så få rjag ju bli deras styvmamma..:-D
massa söta små bäbisar..

annars så har jag varit hos älskling i helgen å myst,packat..städat lite å massa sådär.. snart dags för flytten så då måste de ju göras i ordning.. känns som att de aldrig kommer att ta slut.. haha men de kommer.. den som väntar på något gott.. väntar...hmm alltid för länge? eller hur va de? :-P

nä' men nu får man se när jag åker ner igen kanske blir att man får vänta till den verkliga flytten äger rum för de kostar ju lite att åka fram å tillbaka hela tiden hehe..

nä kanske ta å krypa ner i sängen med sina tankar å samla dom lite innan sovdags å upp till den där för banande skiten som kallas "jobbcoach" löjligt värre men jag får väl gå dit å se vad dom jävlarna har att säga till sitt försvar haha..

ha de!!

Bäbisbilder på ingång!:














Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: