Publicerat: / Allt å ingenting

ta tillbaka..

jag vet inte vad jag ska ta mig till..
är allt jag gör så jävla fel?!
kan jag inte göra någonting rätt?
ibland känns de som att allt jag gör bara blir fel hur jag än försöker..kanske ska sluta försöka?
eller ska jag fortsätta att kämpa mig framåt trots att de då blir så jävla fel hela tiden?..
jag vet snart inte alls.. blir så förvirrad hela tiden.. ena stunden är de så å nästa helt tvärtom..
hur ska man veta när de blir rätt?
hur ska man veta att de man gör kanske inte är totalt helt jävla åt helvetes fel??!!

jag vet inte.. jag får inte sagt till mig om de är rätt elelr fel.. de går till den delen där jag uppt'cker själv att de är fel å då är de redan för sent.. för sent att ta tillbaka å ändra på.

är det en förbannelse över mig?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: