Publicerat: / Allt å ingenting

de är så..

de är dumt att man kan sakna någon så mycket.. trots att man sågs för ett par dagar sedan..:-S
men jag får vänta tills nästa helg med att träffa min älskling.. *suckar*

men de är bara att stå ut med praktiken å sådär.. som tur är så har jag ju de så tiden går faktiskt lite fortare tills jag får träffa honom igen.. då kommer älskling till mig å jag vet inte vad vi ska hitta på.. skulle vilja komma på något bra men jag å min fantasi är väl inte de bästa vänner.. men jag vet inte.. får väl se om jag kan komma på något..

annars så har Egon(hästen) fått en medryttare nu över sommaren..En av tjejerna i stallet ska rida honom några dagar i veckan.. kan va skönt för min del att ha några dagar i veckan ledigt..ska se om hon vill träna lite galoppskänkel å lite i paddocken med h onom..då han är väldigt tung där å jobba med för min skadade handled.. men får väl se vad som händer.. annars är de avmaskning på G å sen sommarbetes släpp.. så då slipper man mocka å bära massa hö..å fodringar :-P nu ska väl bara vädret komma åxå haha..

äh nu är de dags att åka å släppa in hästarna..

tjipp!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: