Publicerat: / Allt å ingenting

de va midsommar de

ja då har de varit midsommarafton osv då..

vad har då jag gjort..?
jo jag har varit med min älskling förstås å de är underbart.. trots att vi tjabblar med varandra ibland.. men vi får ta tag i de där.. men vi va med fia å annica vid en sjö å tältade.. .de va skoj som fasen.. å vädret var med oss iallafall..tyvärr så blåste de aningen på natten så jag frös som en liten hund.. men med dubbla täcken så fick de lösa sig.. kall om snoken med som har lett till ont i halsen.. men de går la över hoppas jag.. va nog inte så farligt faktiskt.. men man sover ju inte så bra de gör man inte.. så just nu har jag vilat lite å älskilng vilar/sover fortfaranade:/ vet inte om jag ska våga gå in å "väcka" honom mer:/ men de är ju inte bra att han sover mer faktiskt.. vi måste ju sova i natt.. jag kan inte hålla på att vända dygnet fel.. aja de löser sig..

en bild på tältplatsen bjuder jag på;-):




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: