Publicerat: / Allt å ingenting

kärleken, livet å framtiden.

tankar..
tankar om kärleken..
tankar om livet..
tankar om framtiden..

tankar om framtiden med mitt livs kärlek..
de är de jag har nu..

Jag vill bara vara med dig..
jag längtar så att jag kan dö tills du flyttar till stan..
så jag kan vara nära dig..
längtar som fasen på att få umgås med dig å hitta på saker..
bara du å jag..

vi gör ju de nu åxå men lite lättare att bara "komma å gå" som man vill.. utan att behöva sitta flera timmar i bil eller buss eller tåg.. tycker inte du de älskling? sen kanske de inte är den bästa staden.. men de kan väl duga så länge? tills vi vet vart vi hamnar??.. för jag vill verkligen hamna någonstans med dig.. där vi kan trivas å skapa en framtid med varandra..
jag vet att jag är en dagdrömmare.. men jag har ett hopp åxå.. ett hopp å en dröm tillsammans med dig.. de är så jag vill ha de.. huset i skogen.. stor trädgård till mig där jag kan odla grönsaker å blommor å allt.. lite djur å bara ha de mys..

*drömmer mig bort till de underbara framtids drömmarna med dig*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: