Publicerat: / Allt å ingenting

Ny säng till mig:-D

nu har jag äntligen löpt mig en ny säng på ikea.. de va verkligen på tiden faktiskt men nu står den i mitt rum å vi låg i den inatt å de känns bra mycket bättre än den andra kan jag ju säga.. så jag kommer nog sova som en prins i natt.. elelr vänta..förlåt.. prinsessa får de väl bli haha..:-P

annars så har älskling varit här i helgen igen=) älskar att vara med honom.. han får mig att må så bra..trots att man små gnabbas lite.. men de hör ju liksom till:-D

men vi ses i h elgen igen..då tänker jag åka till honom å fira tre månader:-P tänk vad tiden går haha

nä orkar inte sitta här..de får nog bli film..om de inte är något spännande på tvn..=)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: