Publicerat: / Allt å ingenting

rensa ur å slänga...

kan man komma ur gamla banor?
gamla tankar?
allt skit som ligger längst in ?
kan man rensa ut å slänga så pass mycket så att man inte kommer ihåg att man hade de?
eller låter man de ligga kvar långt där inne så att man till slut glömmer de?

men om man låter de ligga kvar å bli glömt så kommer de väl förr eller senare fram igen även om man inte vill?
är de inte bättre då att rensa ut å kasta?

man kanske behöver hjälp med att rensa å kasta sånt som man inte behöver?..
jag är den som bara trycker de längre å längre in i gömman för att senare hoppas på att de glöms bort..
jag vet att de kanske inte är rätt sätt.. men jag vet inte.. jag får liksom inte..jag får inte fram de som ska kastas.. de har nästan växt fast därinne..även om jag får hjälp med att kasta de så måste jag ju ändå få fram å visa vad de är som ska kastas.. men jag få rju inte de.. jag är låst..stum..borta.. men de ligger där å gnager.. gnager...å GNAGER..

hur ska man då göra?..
de kanske är bäst att låta de vara där inne iallafall?..
men då får jag ju till slut inte plats med nya grejer som jag kommer att behöva..för då ligger de gamla fortfarande kvar å tar plats..

man borde kasta å gå vidare..in i framtiden å inte se tillbaka på de gamla sakerna..
låta dåtid vara dåtid å se mot en ljus framtid med den man älskar istället..

fast jag ser rätt så ljust på framtiden nu ändå faktiskt.. har trots allt sett sakerna som ska slängas.. så nu gäller de bara att slänga bort dom.. å de kommer den dagen de åxå.. de är jag säker på.. med rätt hjälp å stöttning så kommer de att rensas ut ordentligt.. de vet jag..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: