Publicerat: / Allt å ingenting

tankar är märkliga...

de är märkligt hur ens tankar fungerar å vad man egentligen tänker på.. eller?

menar nu när jag har en underbar person i mitt liv som jag känner så starkt för så trycks dom där dåliga tankarna bort.. trots att dom ändå är där..eller hur man nu ska förklara de.. man har dåliga tankar som man tänker hela tiden.. å då menar jag inte att de är tankar om en kärlekslös tillvaro.. utan andra tankar.. som egentligen inte har med kärleken att göra alls.. men de blir ändå lättare att "ta" dom tankarna på ett helt annat sätt trots att de är exakt samma problem vare sig man är ensam eller är kär.. nu är ju kär..förälskad..upp över mina öron..kalla de vad du vill.. men jag tycker ändå de är fascinerande hur de fungerar med alla tankarna.. min älskade hjälper mig.. visst vi har down perioder ändå.. båda du å jag..eller hur? men jag tycker de är viktigt att vi kan lösa de direkt. å jag tycker de är mega viktigt att man inte går å lägger sig osams.. jag tror inte att de blir så bra då om jag ska vara ärlig..

annars så är nog tankarna under kontroll.. eller ja.. man kanske inte ska säga att dom är under kontroll.:-P. just nu så finns ju tankarna bara för en person.. men de händer faktiskt att de kommer inte andra saker i tanken åxå ibland.. fast de kanske inte stannar så länge som de borde:-P men va faan ska man göra.. när man känner som jag gör så har man rätt att låta tankarna flyga iväg lite ibland.. eller?:-P ja de har dom faan rätt till!:-D sen vet jag inte om jag är ensam om de.. eller om de är samma sak för honom.. de kan jag inte svara för.. men jag tror att han tänker  på mig lite iallafall där han är.. jag hoppas de iallafall..

du är den underbaraste älskling.. hur klarade jag mig innan du dök upp i mitt liv??. tack för att du finns för mig.. de betyder såååå mycket.. älskar dig!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: