Publicerat: / Allt å ingenting

tur..

att de bara är fem dagar tills min älskling kommer igen.. då ska vi nog åka å köpa en ny säng till mig..för min är heeelt totalt slut nu:-P så jag hoppas att jag kan få med mig en hem=)..annars så vet jag itne vad vi ska göra..

men i helgen har de varit underbart som vanligt.. vi åt lite gott tillsammans med pappa å hans tjej i fredags.. sen va vi faktiskt ute på krogen en sväng de va väl rätt trevligt.. men denna staden är väl aldrig rolig att gå ut i så de lär väl inte bli alltför ofta:-P sen igår så va vi hos L på  lite grillparty de va gott å väldigt trevligt..=) tack för de tjejer..!
idag så va vi en sväng i stallet å släppte över hästarna på sommar betet.. så dom lär va rätt dästa i magen i morron så jag får ta in han så han får vila en stund då..=) ska nog passa på att putsa upp allt läder jag äger:-P
sen efter de så for vi faktiskt iväg å badade.. första doppet för detta året å förhoppningsvis inte sista:-D ska bada massa med älskling i sommar de har jag bestämt så de så:-D å nu har jag nyss släppt han på stationen.. men som sagt tur att de bara är fem dagar... saknar min älskling hela tiden när jag inte får vara med honom.. men de ändrar sig väl snart hoppas jag..

älskar dig älskling!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: