Publicerat: / Allt å ingenting

värd nånting??

Hur ska man egentligen veta vad man vill? hur man ska göra? jag tror att jag vet vad jag vill ..men vill jag egentligen de? eller vill jag de som de är "meningen" att jag ska vilja? hur mycket egen vilja har man egentligen? är de ens egen vilja? nä de är ödet.. jag tror att allt redan är bestämt.. som jag säkert har sagt så många gånger innan.. men vi låter oss tro att de är vi själva som väljer de vi väljer.. okej de lät kanske invecklat närjag förklarar de.. men i mitt huvud så låter de hur bra som hellst.. å de är ju jag som ska veta vad jag menar å inte du:-P elelr okej kanske lite men ändå.. nä men jag vet inte.. eller vet jag?..

annars så är de väl mycket tankar som far runt om både de ena å de andra.. jag skulle behöva komma bort.. koppla av.. en bra bit hemmifrån.. de hade varit underbart att slippa tänka på allt här hemma.. kanske inte verkar vara mycket för världen men ändå de är mycket man ska tänka på.. även om ni tror att jag kanske inte har så mycket att tänka på.. jag är arbetslös, bor hemma, inga pengar.. hmm värdelös?..jag!?.. ja.. eller kanske.. kan de va så illa? kan de va så att jag inte är så mycket värd?

nä för världen är jag faktiskt inte värd någonting alls.. men för någon kanske jag är värd någonting? jag vet inte.. men jag hoppas iallafall att jag är de.. jag vill vara värd någonting.. men man känner sig värdelös ibland.. speciellt när man hamnar i situationer där man verkligen vill hjälpa till å göra något.. stötta någon.. hjälpa någon.. "rädda" någon.. vara nära någon.. krama å pussa någon.. (Ja de är min älskling jag pratar om) men när jag inte kan göra något alls.. då känner jag mig så jävla värdelös så de finns inte ord för de..vad gör man åt sånt.. jag vill kunna hjälpa till men vad finns de jag kan göra? berätta vad jag kan göra!!

nä jag vet.. de finns inget jag kan göra.. å de gör så ONT i mig!! De för så ont att jag bara vill skrika ut min smärta rätt ut i luften.. de gör ont i mig när du mår dåligt eller far illa.. ont.. ONT!!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: