Publicerat: / Allt å ingenting

vilket jääävla dygn..

började i går kväll strax innan jag skulle sova..
får värsta yrsel attacken.. den kom å slog mig i bakhuvet så de skrek om de! fy satan säger jag bara.. men tänkte att de går nog över bara jag får lägga mig å sova lite.. hah.. trodde jag ja.. men se de gjorde de inte.. så jag hittade en ställning som jag kunde ligga på någorlunda sådär så att de inte snurrade allt för mnycket.. men tänk dig att du ligger i sängen å hela rummet snurrar.. å då menar jag snurrar FORT... sådär fort så att man verkligen mår illa å vill upp å spy.. så denna natten har jag inte sovit allt fö rmycket.. men su ska inte tro att de gick över äver natten inte.. nädå.. lika yr när jag gick upp.. mådde piss åt faan.. !! men gav mig iväg till praktiken iallafall..vilket jag kanske inte skulle gjort.. :-/ men slutade med iaf att jag fick en läkartid.. så åker dit.. får vänta 25 minuter efter min tid för det första *morrar*.å vad gör dom? inte ett jävla dugg!! "de går över av sig självt, det är inte farligt., vi kan inget göra" asså nåt fel måste de ju va när de är sådär.. HATAR verkligen att vara yr i skallen de är de värsta jag vet.. men ja.. sen efter de så skickar han mig till provtagning.. "ifall att det är något" va faan han sa ju att de itne va nåt?:-O va faan är problemet.. å där får jag vänta i 35 minuter till för att dom där sköterskorna eller vad dom nu är för något inte är där.. de är skoj som patient att bli slungad fram å tillbaka som en jävla jojo.. de "roliga" är ju att man betalar en j ävla massa pengar för något man inte får något för...jippi..!! för jag är såååååå jääääävla rik!!!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: