Publicerat: / Allt å ingenting

god lust att...

bara packa min väska...gå ut å sätta tummen i vädret å bara lifta härifrån ett tag..

Nu vet jag ju att de inte går att göra de..de går inte bara dra utan ett öre på fickan..å för den delen så skulle jag aldrig våga de heller..tyvärr :-/ men annars hade de nog varit en härlig upplevelse..okej kan ändå inte göra de i detta vädret..men tänk dig att bara kunna göra de i sommar..inga krav..inga måsten..(iof har jag inte mycket av de nu) jag skulle vilja uppleva saker.. skulle vilja se mig runt i Sverige som jag inte direkt har gjort..dock skulle de va kul att kunna få göra de tillsammans med nån.. jag hoppas att de finns nån där ute som skulle kunna tänka sig att göra en sån resa med mig..okej de behöver inte liftas.. har ju körkort..men just själva grejen att bara dra ifrån allt å bara va..bara va tillsammans?

men ja...drömmar är väl fortfarande tillåtna eller?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: