Publicerat: / Allt å ingenting

hos dig..

är jag underbar..
eller hur gick den där låten med Patrik Isaksson för så många år sen? *funderar* hehe nä jag vet inte..

men kan inte mer än säga att jag är lycklig när jag är med dig.. du får mig att må så bra som jag inte annars mår..
de känns så rätt med dig..
att få skratta med dig..
pussas.. 
kramas..
hitta på saker med dig
eller bara titta på dig..
jag älskar att bara få titta in i dina vackra ögon..
jag svävar på moln..  dom är rosa å fluffiga åxå...hahahah nä kanske inte :-P
just nu så vill jag inte annat än att få vara dig nära..

men jag får vänta nåra timmar till tills du kommer hem.. men de är okej jag sitter ju hemma hos dig å väntar..=)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: