Publicerat: / Allt å ingenting

underbart väder,

jag mår toppen,
livet leker,
eller ja livet leker inte kanske men känslorna gör de..å jag ÄÄÄÄLSKAR de..
man svävar på moln å man vill aldrig mer landa på jorden.. men de är klart förr eller senare så tar man mark iaf..men man kan må bra på marken åxå:-P

å de finns bara EN person som får mig att må såhär.. å du är underbar..

Men över till de underbara vädret.. jag har ridit idag..så skönt att rida.. min häst va en galning idag hihi han steppade å taktade hela tiden.. skoj att han är pigg å glad.. tycker om när han är på detta humöret...vårkänslor?

så nu måste jag försöka att rida ordentligt så man kan få igång honom ordentligt så magen försvinner..å jag ska försöka gå ut å gå å ha mig så jag kan gå ner mer i vikt åxå..har gått endel denna veckan å de är skönt..mycket skönare när man har nån att gå med å prata osv.. men de får la gå med musik åxå antar jag hehe..

ha de!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: