Publicerat: / Allt å ingenting

Uppdatering!

ja okej..hmm vad har då hänt i mitt liv..?

jag har varit hos läkaren å fått den där jävla kortisonsprutan...de gjorde ont så faan så jag sov bort i stortsett hela dagen i går..sån jääävla värk..tur att de  inte är den värken jag har hela tiden för då hade jag hängt mig för länge sen! så hela kvällen i går va en jäääävla plåga kan jag ju tala om.. idag vaknade jag å de gjorde inte alls lika ont.. de gör ont när jag rör den fram å tebax å upp å ner..å n är jag lyfter nåt..men annars är de okej så i morron hoppas jag att de är bättre å har jag tur så är min vanliga värk snart borta med..=)

annars så har jag fått en praktikplats . i tre månader...skönt att få komma ut lite..förhoppningsvis så kanske jag kommer att må lite bättre då ju..=)..

*glad just nu*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: