Publicerat: / Allt å ingenting

va F#N!!

jag har inte halkat nån gång alls på HELA j#vla vintern..vad händer? jo idag så halkar man 2ggr!!! vad är de för sätt?:-P hahaha..jo jag slog min handled..men va fasen den har jag ju redan ont i sen tidigare...sätter kortisonspruta på måndag så då lär jag få j#####vligt ont kan jag ju säga.. men ja de är sånt man får ta...man får hoppas att de går över sen iallafall..itne för att jag tror de men ja de är bara att testa å se ju..=)

annars idag har de varit långtid i stallet.. J frågade om vi s ku lle rida en sväng så de blev de..men jag kan inte rida mer förän på tisdag nu...då min älskling har ont i sina bakhovar.. :-/ så vi får vänta tills vi har fått skor..å så ska han vaccineras på tisdag å då får man inte rida på nåra dagar..iof gör de inte så mycket för jag bara skrittar men ändå..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: