Publicerat: / Allt å ingenting

vårsol?

kan de vara lite av vårsolen som är uppe så här dags?...njae jag vet inte riktigt..vill inte hoppas å tro för mycket haha..men jag vet iaf att de va härligt att vakna vid 7 idag med solen som lyste. solen som lyste i stallet när hästarna fick komma ut..skönt att bara gå i stallet å ta de lugnt på morgonen när de är sånt här väder..trots att de va -6 grader..men de gjorde ingenting för man blir allt bra mycket piggare när solen är uppe..eller?..

nä jag tror inte att nån skulle klaga på våren just nu..inte ens allergikerna(jag är en av dom allergikerna,dock inte jätte mycket allergisk men ändå) skulle klaga om våren kom nu...snön som sakar försvinner bort..å solen som värmer upp växter å får dom knoppa å sedan så småningom slå ut...för denna vintern har varit allt för lång nu.. men nu börjar de komma lite ljus i slutet av tunneln:-P gå mot ljuset moder natur!!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: