Publicerat: / Allt å ingenting

vass som ett rivjärn..

de är precis vad rivjärn är...VASSA!! å vassa saker + klantighet är inte den bästa kombinationen så mycket kan jag ju säga.. jag skulle snällt riva lite potatis..hmm vad fick jag för de? ett jävla köttigt rivsår på högra långfingrets övre..knoge(?) å saaaaaatan vad de blödde...värsta floden...gör inte så ont men jobbigt när de blöder genom plåster efter plåster..jobbigt värre är vad de är.. men sånt får man stå ut med när man är en liten klantröv hahaha..men va fasen de kanske förgyller vardagen lite med att de händer nåt  nån gång då å då...eller? trevligt de istället för att de är samma saker dag ut å dag in jämt.. tycker jag iallafall.. men jag vet inte de är väl bara så de är..

å läkaren har jag fått svar ifrån angående min handled..de är vätska där i som inte borde va där plus en irritation mellan dom skelettbenen som de är där som de knäpper om..får se hur dom går vidare men känns ändå bra att dom hittat nåt fel så man vet lite mer iaf..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: