Publicerat: / Allt å ingenting

11 timmar

sova 11 timmar är väl kanske itne det bästa..men hade jag inte blivit väckt av den underbaraste så hade jag sovit några till haha..de är inte bra att sova för mycket heller ju.. men men jag hade bestämt att jag skulle sova ut denna lördagen.. så då gjorde jag de.. jag går ju upp i vettig tid om mornarna nu mera..klockan 0630 ringer klockan å då är de dags att gå upp så skönt att få sova ut lite på helgen:-P.. men nästa helg blir de nog inte att sova så länge för då har jag min älskling bredvid mig.. å jag längtar så jag håller på att dö.. men tiden går nog fort tills dess.. sen så får den gärna stanna under tiden som han är här.. de vore nice..:-P

jaja så är de med de.. nu kanske lite frukost som omväxling..är ju frukost tid vid denna tiden på "jobbet" hehe

ha de!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: