Publicerat: / Allt å ingenting

Bara du å jag..

de är du å jag mot världen!..
bara du å jag..
vi klarar de tillsammans..
vi måste klara de tillsammans..
vi kan..
jag vet att vi kan..
med kärlek kan man klara allt..
mina känslor för dig kan gå hur långt som hellst..
jag kan göra i stort sett vad som hellst om du är vid min sida..
med dig där så är jag trygg..
du har fått mig att göra saker jag inte trodde att jag skulle våga..
du har fått mig att tänka på ett sätt som jag inte trodde va möjligt..
du har öppnat upp mitt sinne..mina känslor.. mitt hjärta..
jag lovade mig själv att inte öppna mig igen..
men dig släppte jag in.. å jag ångrar INGENTING!!

jag gav dig mitt hjärta å ångrar de inte för en sekund!!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: