Publicerat: / Allt å ingenting

halt...

halt häst...halt jag... japp han å jag kan ju va lite halta tillsammans då hahaha.. nä men de är inte så farligt för någon av oss faktiskt.. jag kände inte så mycket på honom idag.. han va lite stel i de benet men han får vila några dagar till så kan vi försöka på nytt igen... jag behövber ju vila min fot ett par dagar till åxå så:-P efter som att jag är klantig å snubblar ner för halva höskulle trappan å vrickar till migpå nytt *skratt* de är så de kan gå när man har bråttom å inte ser sig för..:-P men va fasen..lite smärta bevisar väl bara att man lever ? eller?;-)

ja de känns verkligen att jag lever nu å jag är så jäääävla tacksam för att du finns i mitt liv..för att du får mig att känna mig levande å älskad.. de är en underbar känsla att få vara nära...jätte nära..få höra dig skratta å prata med mig..umgås å hitta på saker jag vet inte hur jag ska kunna tacka dig tillräckligt för att du vill vara i mitt liv.. de finns inget som kan visa min tacksamhet.. men hoppas att du förstår vad du betyder för mig!

TACK älskling!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: