Publicerat: / Allt å ingenting

har varit mycket..

men de som kommer kommas ihåg mest är att jag har varit med den underbaraste igen.. vilket alltid är underbart.. å tiden har gått fort.. å allt sånt.. man vill bara att tiden ska stå stilla..

men vi har gjort lite saker åxå:-P

i onsdags så va jag först å hämtade älskling på stationen sen bar de iväg till frisörskan till mig:-D.. med älskling som publik..å de blev fint faktiskt.. lite uppklippt med lite etapper framtill=) så jag blev nöjd.. de är bra mycket kortare nu men fortfarande långt.. om du nu får ihop hur de kan va så?;-) (inkl.massa mys på kvällen)

i Torsdags så åkte jag å älskling till IKEA.. där vi kollade på en ny säng till mig.. ja till honom åxå förstås för vi lär ju dela den då han är här:-P alltid lika skoj att göra saker med honom.. men tror att jag hittade en som verkade okej.. inte så dyr heller så jag hoppas att jag får ihop de.. :-/ (inkl.massa mys..(A) )

i Fredags så va de in till stan för att glo efter dop presenter till min brorsdotter som skulle döpas.. å hittade ett jätte sött fotoalbum faktiskt.. som jag tyckte va fint.. sen på kvällen så myste vi i soffan å käkade lite gott.. kollade på tvn..åt fruktsallad hihi (inkl.massa mys) *fniss*

i Lördags så va de dop.. så då va man där hela dagen å va i kyrkan å sen åt gott å minglade lite..:-P på kvällen så bjöd jag min älskling på kina mat ute på restaurangen.. mysigt att få vara med min älskling å få titta in i hans underbara ögon som får de att pirra i hela kroppen..älskar det! (inkl.massa mys :-P)

I dag Söndag så va vi uppe i stallet å fodrade.. sen hem å vila lite innan de va dags att åka upp till stallet igen för att ta en sväng i skogen..=) de va skojigt.. sen hem å fixa lite käk å mysa lite innan jag skjutsade älskling till tåget :'-( de va mindre roligt.. saknar honom redan massor.. men de är ju något som måste göras.. iallafall ett tag till så får vi se vad som händer.. hoppas att han kommer till mig.. eller att vi får vara tillsammans någon annanstans.. jag vill bara va med dig älskling.. om jag så ska bryta ihjäl mig på vägen..

Älskar dig!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: