Publicerat: / Allt å ingenting

Jag vet!

vad är de som får en person att känna som den gör?
vad är de som får MIG att känna som jag gör?
Jo de är ju såklart du.. men exakt VAD är de som händer?
Jag kan fortfarande inte förklara exakt hur jag känner.. känslorna bara bubblar inom mig å jag vet inte hur jag ska kunna landa på marken.. jag vet att jag borde ta mark nu å se klart.. men de är svårt.. du får mig att sväva varje dag.. jag svävar i takt med hjärtats slag.. mitt hjärta som slår för dig.. enbart för dig! vad gjorde jag innan jag hade dig?.. jag vet inte.. fast jag levde väl inte direkt innan jag träffade dig.. jag bara va.. en vandrande zombie som bara vandrade omkring.. som inte såg någon.. som inte va sedd.. osynlig.. jag gjorde mig osynlig.. ville inte synas..men du får mig att synas å jag vill synas med dig.. jag vill känna din hand i min.. dina läppar mot mina.. din blick i min.. dina andetag mot min hud.. dina fingrar som smeker min hals..du får mig att längta,sakna,älska..
Du får mig att känna mig älskad å kanske lite behövd åxå (?)

Jag vet iallafall att jag behöver dig.. lämna mig inte ensam!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: