Publicerat: / Allt å ingenting

Lämnad:-(

Ja nu har min älskling åkt hem då... :-(
inte så skoj..men men vad gör man..har haft ännu en underbar helg med dig..
men tiden går fort till nästa gång...hoppas jag iallafall.. jag vill ju inte annat än att va med dig.. men de kommer kanske att ändras snart :-P så att jag får va med dig..
men som vi sagt...vi får ta en dag i taget...eller ja iallafall några dagar i taget å man får göra de bästa av situationen ju.. men jag kan inte annat än att säga en gång till att du är UNDERBAR!..!
du är bra för mig..du får mig att se framåt å jag mår så bra när jag är med dig..när jag tänker på dig..när jag får ta på dig.. när du tar på mig å jag ryser i hela kroppen.. de går inte att beskriva med ord hur mycket du betyder för mig..tack vare dig så mår jag bra.. å jag kommer att må bättre å bättre... de kan jag garantera..

du har fått mitt hjärta.. va rädd om de!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: