Publicerat: / Allt å ingenting

SKITBRA!!!

ibland vill man bara ställa sig framför en vägg å dunka huvudet hårt i den!!.. så hårt de bara går..så att tankarna faller på plats å man kan komma fram till något vettigt här i livet.. jag vet inte vad jag ska göra.. vad jag vill göra.. jo de vet jag men nu pratar jag om jobb? eller utbildning? vad ska jag göra där? jag är skadad.. FINE!!! låt de va åt helvete med de.. men måste komma på något som jag kan anpassa efter de.. å vad finns de då?.. jadu vem vill ha en skadad jävel på sitt förbannade företag som kanske inte klarar de uppgifter som tilldelas?? INTE EN JÄVEL!!!! nä då är de väl rätt uteslutet med de flesta arbeten.. men då är frågan vad man ska plugga till dom yrken som man inte behöver använda handleden så mycket till..vad finns de då? vad finns de då som en trög människa som jag kan plugga?? nåt förslag? för jag har verkligen ingen aning!! jag behöver verkligen hjälp..jag vet inte vad jag ska göra av mitt liv.. 24 år å har inte en susning.. de är bra är de...SKITBRA!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: