Publicerat: / Allt å ingenting

tannalös..

de blev inte som de va planerat nu heller tydligen haha.. veterinären va uppe i stallet idag å skulle kolla några ryggar osv.. å jag tänkte då att han skulle få kolla på egons rygg åxå för skoj skull å se så att den inte är fel utav faan.. å de va den inte.. inte mer än att jag borde köpa en ny sadel men de va inget som va någon jätte panik med just nu..*pustar ut* men sen upptäckte han istället Egons vargtand/tänder.. å frågade om han bet tag i bettet å va stark i höger sida å försökte komma undan.. å deär ju alldeles riktigt..för de är så han har gjort.. så han sa de att han kunde ta bort dom på plats.. så de är ju bara att ta bort dom.. så han gav honom lugnande.. som inte bet på honom hahah så vi fick ta en dos till då funkade de.. så de sa bara PLOPP! så kom tanden ut.. så nu är den borta.. så nu står min häst i boxen å försöker kvickna till hehe stackars:-P men nu kanske de blir lättare att rida honom.. får se nu är de bettlöst iaf i en vecka här nu.. så får vi väl se.. ska frösöka rida em sväng i morron tänkte jag så får vi se hur de går:-P så nu är han Tannalös!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: