Publicerat: / Allt å ingenting

tillbaka till ensamheten

ja då är man hemma igen..
hemma i den ensamma sängen utan någon som kramar en å ger en godnatt puss å säger:
"god natt älskling, jag älskar dig!"..
nä man är tillbaka här.. där jag inte vill vara...i ensamheten...
trots människor runt omkring mig så är jag i en ensamhet..
eller man kanske ska säga en tomhet?
känns som ett hål i magen när jag inte är dig nära.. ett STORT hål..
de är du som ska vara där.. de är du som ska göra mig hel..
men tiden går nog fort tills nästa gång jag får känna din nakna kropp mot min varma hud..
dina smekande händer på min lena kropp..
dina mjuka läppar mot min hals..

saknar dig redan så jävla mycket.. !!
trots att de bara är 4 timmar sedan vi sågs..
men de är väl så när man älskar någon?

för jag älskar dig!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: