Publicerat: / Allt å ingenting

trååååååk!!

blä vad tråkigt man kan ha.. hur faan lyckades man gå hemma förut utan att avlida av uttråkning? de fattar inte jag riktigt.. men ja i morgon så är de praktik igen iallafall.. sen stallet på vägen hem.. hämta älskling på stationen.. hem å käka lite.. sen åka å klippa mig:-D längtar till älskling å längtar till klippning..ska bli sååååå underbart.. en hel långhelg med min älskling.. har längtat i en å en halv vecka..mega länge ju:-P haha..kanske inte men de känns som en evighet.. men från och med i morgon kan tiden gärna få gå lååååååångsamt tycker jag hehe.. men man kan inte få allt.. tur att de känns som att veckorna går fort iallafall nu när man har något att göra på dagarna.. annars hade jag nog itne stått ut hehe..

äh! jag får väl gå å dammsuga i brist på annat..!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: