Publicerat: / Allt å ingenting

tyck..

va faan du vill bara du tycker synd om mig:-P haha nä så illa är de inte..just nu har jag ont i magen bara å är hes å kanske inte kan prata så m cket.. men de är väl så när man är förkyld.. å jag som ALDRIG brukar bli hes annars:-P inte ens när jag skriker som en idiot hur länge som hellst.. haha men jag vet inte. de är väl bara att gilla läget.. men måste va frisk till på onsdag för de måste jag vara HUR ELLER HUR;-) hehe..

de är synd att jag ska ha så dålig fantasi bara.. de är lite smått jobbigt faktiskt- tänk vad kul man kunde ha haft om jag bara hade haft lite fantasi å kunnat hitta på lite roliga saker att göra.. men jag är verkligen värdelös på att hitta på saker:-/å jag hatar verkligen den delen av mig själv där den där "fantasi-punkten" sitter..  finns de nåt jag kan göra för att få igång just de tänket? eller är jag ett helt hopplöst fall när de gäller att hitta på saker att göra å vara rolig? jag vet inte.. men jag försöker så de skriker om de.. men jag får liksom inte fram något alls.. vet inte vad man ska göra för att komma fram till något.. titta i tidningar? titta på tvn? fråga andra? jag är väl helt enkelt inte lagd åt de hållet.. för jag har verkligen ingen aning:-S men jag vill verkligen ha fantasin.. men jag vet inte.. jag får väl helt enkelt försöka att jobba på de.. se mig omkring å försöka få inspiration från nånstans..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: