Publicerat: / Allt å ingenting

vill du?

Jag vill fortfarande bara åka härifrån!!.. vill vara någon annanstans.. kunna lämna allt här för en stund.. bara kunna göra sånt som får mig att må bra.. se saker.. uppleva saker.. bara dra.. hellst skulle jag vilja ha min älskling med mig.. men hade han inte velat de så hade jag åkt ensam.. jag behöver komma bort å släppa allt.. kunna få lägga tankarna på något annat.. men de lär väl inte hända.. men de är väl fortfarande tillåtet att drömma hoppas jag? annars är jag väääääääääldigt illa ute.. för jag drömmer mig bort hela tiden.. mest så drömmer jag mig bort till dig.. kanske är lite löjligt.. men de är så de är faktiskt.. jag kan inte hjälpa de.. jag får väl va löjlig då..men de är sån jag är.. å de är antagligen så jag kommer att fortsätta att vara.. för jag har kommit fram till att jag bara ska vara mig själv å inte försöka vara någon annan.. de lönar sig att vara sig själv i längden.. å ska jag va ärlig så gillar jag hur jag är.. har nog sagt de förut.. men jag behöver säga de lite då å då för min egen skull.. behöver bygga på de där som tydligen kallas självförtroende.. å ibland går de rätt bra.. men jag behöver nog göra något annat som gör att de kan byggas på ännu mer än vad de gör nu  tror jag.. men ja jag vet inte.. får väl se.. vet att jag vill släppa allt här å bara dra iväg med dig älskling..

Älskling?
vill du åka bort med mig?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: