Publicerat: / Allt å ingenting

i vinterkylan

visst hade de varit underbart härligt att få åka iväg till ett spa?
bara ta de lugnt...
få massage..
lerinpackningar (eller nåt:-P)
bada buddelpool..
bastu..(fast att jag inte bastar då men ändå)
god mat..
roliga aktiviteter..
??

ja de hade varit underbart att få åka i väg en helg nu i snöyran å kylan å bara rå om sig själv..eller ja de blir ju nån annan som rår om en men de spelar ju ingen roll de hade varit underbart skönt iallafall tycker jag.. att få uppleva de nångång iallafall.. men de får väl bli när man får ett jobb (om man nu får nåt) så man har råd att unna sig några tusen kronor på sig själv.. men de lär ju inte hända än..

jag behöver en vinterjacka tex... de har jag ingen.. blir typ lite kallt i jeansjacka såhär års.. men de har gått förut så de kanske få gå i år åxå.. tur att man har en varmare i stallet iallafall så man itne fryser när man är där ute å håller på en massa.. för de är hemsk att frysa i stallet..

jaja men jag ska fortsätta att drömma mig bort ett tag till nu tror jag..

ha de!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: