Publicerat: / Allt å ingenting

Jag vet...

exakt vad du kan ge mig:-P
ge mig lite pengar.. eller nä där ljög jag.. ge mig myyyyyycket pengar..
inte?
hmm okej då..
ge mig 5000:- ?
de är väl inte så mycket begärt va?:-D
nä de tycker jag att du kan avvara faktiskt hehe..
du kanske vill veta vad jag skulle ha dom till?:-P

jag skulle ha dom till en skööööön helg.. kanske på ett spa?
tillsammans med min älskling..
vi behöver komma bort å slappna av lite å inte bry oss om någonting annat än oss själva å varandra..
vi behöver komma bort från all inre stress.. all yttre åxå för den delen..

men ja.. de  lär väl dröja till man får de antar jag..
men om du mot all förmodan skulle råka ha några tusenlappar över så tar jag mer än gärna över dom.. utan problem.. skulle inte alls ha nåt emot att göra de;-) de skulle inte vara några besvär.. haha så ja du vet vart jag finns i såfall:-D


jaja nog om de.. i morgon så gäller de igen..
en ny västerviksfärd till sjukan.. dags för min 4e behandling.. å jag tror nog att de har blivit lite bättre.. den molande värken är borta i stortsett helt..men sen värken jag får när jagh lyfter eller vrider på handen konstigt finns ju kvar,, men jag hoppas att även den ska försvinna snart så att man kan få bli människa igen.. för första gången på 8 år.. de vore ju faktiskt inte helt fel alls måste jag säga.. men jag hoppas inte för mycket heller.. för att jag vet att om man hoppas för mycket så slår de tillbaka i ansiktet sen när de inte blev som man hade tänkt sig.. å de är inte så kul:-/ men jag har ju iallafall ett litet hopp de måste jag säga.. så håll tummarna för mig så är du snäll för de kan jag behöva..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: