Publicerat: / Allt å ingenting

mår piss å vet inte varför..:-S

ja de kan väl vara så ibland kanske.. mår åt helvete dåligt å jag vet inte varför..

är de för att jag sovit dåligt senaste veckan?
är de för att jag börjat med dessa behandligar i handleden?
är de för att mina "kvinno-saker" inte är som de ska å allt runt omkring de?
är de för att mitt psyke är lite uppochner just nu?

jag har ingen som hellst aning..vet inte ens om de är fysiskt eller om de är psykiskt som jag mår piss..
tror att de kan vara en kombination av båda..? de är väl så de brukar vara va?
nä jag vet inte alls jag bara babblar en massa skit som jag alltid gör..

de är väl sån jag är.. en "skit-babblare"?
vet inte ens om nån läser mitt skit som jag skriver.. men va faan gör de? jag skriver ju ändå..
iof skulle jag lika gärna kunna skriva utan internet i såfall.. hmm jag vet inte hur de är med de där rikigt om man skriver för sin egen skull eller just för att man vill att andra ska läsa de..? hmm jadu.. de är nog lite både och kanske.. men de är klart skriver man på nätet så vill man väl att andra ska läsa de är väl så..?

jaha.. vad händer annars i livet för dig då?
för mig händer de inget nytt...

jag skulle vilja ta fredrik i handen.. sätta oss i bilen.. å bara åka nånstans.. ta in på ett hotell några nätter..slappna av..njuta av varandra å allt vad hotell har att erbjuda..

men de kommer inte att bli av.. man drömmer å drömmer men de kommer väl inte hända nåt av ens drömmar? men de är väl de som är grejen med drömmar? dom ska förbli drömmar så att man inte tappar dom helt?

usch vad nedstämt de blev.. men de är sån jag känner mig just nu så nu skiter jag i de här..

*gone*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: