Publicerat: / Allt å ingenting

nu får dom faan ge sig!!!!

va faan är de dom sysslar med egentligen? dessa jobbcoacher? eller ja snarare deras chefer.. jag blir så jävla förbannad rent ut sagt.. den första  fick sluta utan att jag fick reda på ett enda dugg.. så då fick jag en ny som jag gillar å tycker är bra.. vad berättar hon idag? jo att dom tvingar henne att sluta åxå.. å de betyder att dom bara har EN coach kvar på de där bygget.. vad är de för jävla sätt?????!!!!! jag blir så trött på att bli bollad fram å tillbaka som en jävla jojo!!!! tre handläggare på AF å nu är de tredje coachen på bara kort tid.. jag blir så less på hela detta sysmetet så de finns inte.. helt jävla värdelöst är de.. dom pratar inte med varandra eller nånting.. *stor fet suck*

plus att min a-kassa bråkar å gnäller om att dom inte fåt tinfo om att jag är arbetslös.. förlåt.. arbetssökande.. så då fick jag springa in till F-kassan för att få bevis på att jag är de.. asså deär inget som funkar med dessa jävla system alls...!!!!!!!
nädå jag är inte alls irriterad.. inte det minsta!!!! bara liiiiiiiiiiiiiite... nä nu skiter jag i detta..

bajs bajs.. (moget? jag vet:-P)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: