Publicerat: / Allt å ingenting

p-böter :-O

va faan.. jag stod ett tag utanför hemma å fick en jävla lapp-jävel!!! (förlåt älskling jag menar inte dig:-P)
vad är de för jävla sätt..? snacka om otur eller vad? va itne länge jag stod.. å jag stod inte ivägen för nåt.. men tajmar man dåligt så gör man de är ju bara att gilla läget å betala skiten.. jag vet ju att man inte fick stå där egentligen:-P jaja så är de ju med de ju..

annars så händer de inte så mycket vad jag vet.. har ont i dag.. i handleden å huvet å känner mig allmänt tung i hela kroppen.. vet inte vad de beror på men de har väl sin anledning de åxå antar jag..

Jag är sugen på att äta något wokat idag med äggnudlar.. å wok grönsaker.. å massa RÄKOR i.. är grymt sugen p¨å räkor.. å kanske lite sötsur sås.. å massa vitlök:-D hmm får se om pappa kan fixa ihop nåt gott.. eller så får jag göra de själv:-P jag kan ju faktiskt laga mat .. tro de eller ej haha...

nä ett toa besök å sen ska jag nog kolla lite på de personliga brevet å "läxan" jag fick från jobbcoachen..

ha de bra!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: