Publicerat: / Allt å ingenting

sista gången..

med handledsbehandling för denna gången..

ja igår va de sista gången för denna gången som jag ska behandlas.. å denna gången var hemsk fyyy faan vad ont de gjorde.. tror de var för att han blev tvungen att sätta kanylen i armen istället för handen.. alla kärlen i handen är redan använda så mycket så de gick inte att sätta där.. så då fick "medicinen" gå en annan väg så de gjorde ont så satan. å jag mår piss.. mådde piss i går efter å idag.. har kommit fram till att de är efter behandlingarna som jag mår dåligt så de är ju skönt så att man vet de iallafall.. å jag var inte ensam om att känna de så hehe..

men annars så händer väl inte så mycket.. finns inte så mycket att göra.. vi ska väl äta lite taccos i kväll sen får vi se om pappa är borta så man kan få låna lägenheten lite... jag å min älskling så vi kan vara lite för oss själva eftersom att hans bror "bor" här ett tag till.. börjar bli kris nu haha (a)

ähh nu ska vi till stan en sväng.. ha de!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: