Publicerat: / Allt å ingenting

vad ska jag tänka?

jag vet inte vad jag ska känna eller tänka just nu:-S
man vill en sak.. men de krossas lite grann.. man tappar hoppet en gnutta..
man tror att man är på rätt spår.. påväg mot en av de saker man vill allra mest..
men *boooooom* så sprängs de i bitar.. men de är så typiskt mig.. jag får en liten kommentar som lutar mot de jag vill å jag börjar hoppas--.börjar planera.. tankar som sprätter av lycka i kroppen.. men så säger jag nåt som får allt att krossas å gå upp i rök.. bara för att jag vill de så mycket.. kanske lite för mycket? jag tror de är så att jag vill för mycket.. å jag vill de nu.. eller vill ha de nu.. å då blir jag kanske tjatig å för på? jag vet inte.. å förlåt för att jag blir sån.. men jag blir så uppe i varv om jag märker att de börjar gå åt rätt håll.. men de är klantigt av mig.. jag vet att de är de.. men vad ska jag göra då? jag vill vara med dig mest av allt!!! å vill visa världen att du å jag hör ihop.. kanske är löjligt av mig men de är något jag alltid drömt om.. jag vill att du ska kunna våga stå för att du är med mig att vi tillhör varandra.. jag vet att du inte skäms för mig för du vågar visa dig med mig.. men jag vill ha de där lilla extra.. men ja jag får fortsätta att drömma om de antar jag...?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: